περί σεμιναρίου

ΣΚΟΠΟΣ
Σκοπός του σεμιναρίου είναι:

Με την ολοκλήρωση των 6 εβδομάδων θα έχεις 5 εργαλεία ώστε να είσαι σε θέση να παρουσιάζεις στους μαθητές ένα μάθημα Ιστορίας της Τέχνης ώστε ο μαθητής να είναι ικανός:
  • Να αναγνωρίζει τα χαρακτηριστικά γνωρίσματα της τέχνης των διαφόρων εποχών .   
  • Να μιλάει για τα έργα τέχνης με αισθητικό κριτήριο και την ανάλογη εικαστική ορολογία.
  • Να δημιουργεί με αναφορά στο εικαστικό λεξιλόγιο της καλλιτεχνικής δημιουργίας.

ΣΤΟΧΟΙ

Στόχοι του σεμιναρίου είναι:

  • Εξοικείωση των μαθητών με όρους και τεχνοτροπίες, καλλιτέχνες και στιλ.
  • Εξοικείωση   με την καλλιτεχνική δημιουργία των διαφόρων εποχών.
  • Κατανόηση της στιλιστικής και μορφολογικής ανάπτυξης της καλλιτεχνικής παράδοσης σε ευρεία κλίμακα και μέσα σε  μία ευρεία ιστορική προοπτική.
  • Αναγνώριση, κατάταξη, περιγραφή, ερμηνεία και κατανόηση των έργων της τέχνης και της ιστορικής ανάπτυξης στους τομείς της Τέχνης (ζωγραφική, γλυπτική, χαρακτική, αρχιτεκτονική, σχέδιο, φωτογραφία, διακοσμητικές τέχνες).

        ΓΕΝΙΚΑ
Το σεμινάριο θα στηριχτεί σε 5 διαφορετικές προτάσεις για την προσέγγιση της Ιστορίας της Τέχνης (βλέπε αρχείο «5 ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ ΤΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ ΤΗΣ ΤΕΧΝΗΣ»).
ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΚΑΘΕ ΕΒΔΟΜΑΔΑΣ
Κάθε συμμετέχουσα/ων αποστέλλει ένα σχέδιο μαθήματος και ένα  φύλλο εργασίας ως πρόταση/εφαρμογή της μεθόδου που παρέλαβε και μελέτησε.
ΤΕΛΙΚΟ ΠΑΡΑΔΟΤΕΟ
Την τελευταία εβδομάδα (6η εβδομάδα) κάθε συμμετέχουσα/ων αποστέλλει
1. Ένα σχέδιο μαθήματος για την διδακτική ενός θέματος της επιλογής της/του απο την Ιστορία της Τέχνης, βασισμένο στους 5ο και 6ο άξονες των Προγραμμάτων Σπουδών, Εικαστικά Α/θμιας και Β/θμιας Εκπαίδευσης. Βλέπε εδώ
2. Το θέμα από την Ιστορία της Τέχνης θα σχεδιαστεί με την εφαρμογή ενός  από τα 5 διδακτικά εργαλεία που διδάχτηκε. Η πρόταση του συμμετέχοντος/ουσας παρουσιάζεται σε παουερ ποιντ, όχι μικρότερο από 6 σλάιντς και όχι μεγαλύτερο από 10 σλάιντς.
3. Ένα φύλλο εργασίας για το θέμα που επιλέχτηκε.


ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ
Στο τέλος όλων των διαδικασιών κάθε συμμετέχων/ουσα θα παραλάβει για να συμπληρώσει ένα ερωτηματολόγιο που θα της/του δώσει τη δυνατότητα να αξιολογήσει το υλικό του σεμιναρίου και τη διαδικασία.



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου