ΣΚΟΠΟΣ
Σκοπός του σεμιναρίου
είναι:
Με την ολοκλήρωση των
6 εβδομάδων θα έχεις 5 εργαλεία ώστε να είσαι σε θέση να παρουσιάζεις στους
μαθητές ένα μάθημα Ιστορίας της Τέχνης ώστε ο μαθητής να είναι ικανός:
- Να αναγνωρίζει τα χαρακτηριστικά γνωρίσματα της
τέχνης των διαφόρων εποχών .
- Να μιλάει για τα έργα τέχνης με αισθητικό κριτήριο
και την ανάλογη εικαστική ορολογία.
- Να δημιουργεί με αναφορά στο εικαστικό λεξιλόγιο
της καλλιτεχνικής δημιουργίας.
ΣΤΟΧΟΙ
Στόχοι του σεμιναρίου είναι:
- Εξοικείωση των μαθητών με όρους και τεχνοτροπίες,
καλλιτέχνες και στιλ.
- Εξοικείωση
με την καλλιτεχνική δημιουργία των διαφόρων εποχών.
- Κατανόηση της στιλιστικής και μορφολογικής
ανάπτυξης της καλλιτεχνικής παράδοσης σε ευρεία κλίμακα και μέσα σε μία ευρεία ιστορική προοπτική.
- Αναγνώριση,
κατάταξη, περιγραφή, ερμηνεία και κατανόηση των έργων της τέχνης και της
ιστορικής ανάπτυξης στους τομείς της Τέχνης (ζωγραφική, γλυπτική,
χαρακτική, αρχιτεκτονική, σχέδιο, φωτογραφία, διακοσμητικές τέχνες).
ΓΕΝΙΚΑ
Το σεμινάριο θα στηριχτεί σε 5
διαφορετικές προτάσεις για την προσέγγιση της Ιστορίας της Τέχνης (βλέπε αρχείο
«5 ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ ΤΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ ΤΗΣ ΤΕΧΝΗΣ»).
ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΚΑΘΕ ΕΒΔΟΜΑΔΑΣ
Κάθε συμμετέχουσα/ων αποστέλλει ένα σχέδιο μαθήματος και ένα
φύλλο εργασίας ως πρόταση/εφαρμογή της μεθόδου που
παρέλαβε και μελέτησε.
ΤΕΛΙΚΟ
ΠΑΡΑΔΟΤΕΟ
Την τελευταία εβδομάδα (6η
εβδομάδα) κάθε συμμετέχουσα/ων αποστέλλει
1. Ένα σχέδιο μαθήματος για την διδακτική ενός θέματος της επιλογής της/του απο την Ιστορία της Τέχνης, βασισμένο στους 5ο και 6ο άξονες των Προγραμμάτων Σπουδών, Εικαστικά Α/θμιας και Β/θμιας Εκπαίδευσης. Βλέπε εδώ
2. Το θέμα από την Ιστορία της Τέχνης θα σχεδιαστεί με την εφαρμογή ενός από τα 5 διδακτικά
εργαλεία που διδάχτηκε. Η πρόταση του συμμετέχοντος/ουσας παρουσιάζεται σε παουερ ποιντ, όχι μικρότερο από 6 σλάιντς και
όχι μεγαλύτερο από 10 σλάιντς.
3. Ένα φύλλο εργασίας για το θέμα
που επιλέχτηκε.
ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ
Στο τέλος όλων των διαδικασιών
κάθε συμμετέχων/ουσα θα παραλάβει για να συμπληρώσει ένα ερωτηματολόγιο που θα της/του δώσει τη δυνατότητα να αξιολογήσει το υλικό του σεμιναρίου και τη διαδικασία.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου